PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran

  • masa pelepasan:2024-04-21 17:54:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:463
  • Penerangan pantas:

    Pasto,Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Kawalan dan ti

Kandungan artikel

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

PastoKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Syarikat pengubah jenis kering

Lapangan Terbang AlexandroupoliSebelum tiada kesan muatan ditutup tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m,PastoPemulihan pengubah kuasa, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Kesehatan dan KesehatanApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan,PastoPengukuran suhu pengubah jenis kering, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Operasi pengubah tenggelam minyak


PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran



Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

binaApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak,PastoPenukar tiga fasa 30 KVA, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

PastoKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Lepaskan skru inti

PastoMaklumat produk lain
  • Al QasimPengubah terbenam minyakBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

    Al QasimPengubah terbenam minyakBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

  • SonbothaiLift kereta api panduanApa peranannya dalam industri?

    SonbothaiLift kereta api panduanApa peranannya dalam industri?

  • SonbothaiJembatan penghalang bergerakPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

    SonbothaiJembatan penghalang bergerakPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

  • WroclawJambatan naik jenis jambatanApa kesalahannya?

    WroclawJambatan naik jenis jambatanApa kesalahannya?

  • WroclawPlatform mengangkat tali aluminumMengapa saiz penggunaannya berkurang

    WroclawPlatform mengangkat tali aluminumMengapa saiz penggunaannya berkurang

  • WroclawPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikProduk membantu membina pangkalan data yan

    WroclawPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikProduk membantu membina pangkalan data yan

  • BayjiPengubah terbenam minyakAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincangan Penyelesaian

    BayjiPengubah terbenam minyakAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincangan Penyelesaian

  • EgerMeja angkat hidraulik kecilApakah perkembangan industri semasa?

    EgerMeja angkat hidraulik kecilApakah perkembangan industri semasa?

  • segera:Peringatan: Maklumat PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran memberi anda PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran oleh syarikat kami, perkhidmatan PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran. PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PastoApa perlindungan bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakTingkatkan kepada kepintaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!